Holobox kopen? We geven je x redenen
Je wilt indruk maken met je advertenties, een nieuw product verkopen of een grote hoeveelheid mensen kunnen toespreken, terwijl je niet fysiek aanwezig hoeft te zijn. In deze situaties biedt de holobox uitkomst, want met het product kan je zowel personen als objecten driedimensionaal en in 4K-kwaliteit projecteren. Steeds meer bedrijven kiezen voor de holobox om ‘m in te zetten als marketingtool. Wil je een holobox kopen? Lees dan snel verder, want in onze blog geven we nog meer redenen om hierin te investeren.
Klanten makkelijker enthousiasmeren en overtuigen
Het verkopen van een dienst of een product kan lastig zijn als je alleen gebruik maakt van traditionele marketing, zoals online advertenties, social media campagnes en Google Ads. Met een holobox kun je veel beter je dienst of product verkopen, omdat je bijvoorbeeld iemand kunt projecteren die uitlegt wat je dienst inhoudt of je kunt een product in volledig 3D projecteren. Op die manier zien potentiële klanten precies wat ze van je kunnen verwachten, terwijl deze innovatieve technologie an sich al voor meer aandacht zorgt.
Holoboxen zien we dan ook steeds vaker terug in het straatbeeld. Denk bijvoorbeeld aan grote winkelcentra waar ze staan opgesteld en zelfs aan gevels van gebouwen zien we steeds vaker dat traditionele billboards plaats moeten maken voor innovatieve holoboxen. Ook in winkeletalages zien we holoboxen. Vooral de kledingbranche heeft heel veel baat bij het product, omdat ze op die manier kleding kunnen laten zien door middel van een model die in de holobox wordt geprojecteerd.
Holobox kopen om een breed publiek toe te spreken
Je kunt niet op meerdere plekken tegelijk aanwezig zijn, maar je kunt een holobox kopen om een breed publiek toe te spreken. De oplossing maakt het mogelijk om op meerdere plaatsen tegelijk aanwezig te zijn en om een speech te houden. Het leuke aan de oplossing is dat je ook echt de interactie met het publiek kan opzoeken. Ze kunnen vragen aan je stellen of reacties geven op de informatie die je met ze deelt. Terwijl het publiek geen moment in de gaten heeft dat ze communiceren met een hologram in plaats van met een mens van vlees en bloed.
Een holobox voor de entertainmentsector
Je kunt ook een holobox kopen als je actief bent in de entertainmentsector. We zien dat de oplossing steeds vaker wordt ingezet tijdens voorstellingen en concerten als ze bijvoorbeeld een artiest op afstand willen laten optreden voor een live publiek. Het is ook een geweldige oplossing waarmee overleden artiesten weer tot leven worden gewekt. Een goed voorbeeld zijn de concerten van Heel Holland Zingt Hazes waarbij de overleden zanger voor even terugkeert op het podium. Dit is een goed voorbeeld van hoe een holobox kan bijdragen aan een unieke ervaring voor het publiek.
Een holobox kopen of huren?
Er hangt ook een prijskaartje aan een holobox kopen, maar het staat buiten kijf dat het een geweldige en vooral innovatieve oplossing is waarmee je jouw doelgroep kunt bereiken, enthousiasmeren, overtuigen en vermaken. Is de aanschaf van de oplossing een brug te ver? Overweeg dan om een holobox te huren.